Sunday, February 8, 2009

P!zz4 hUt

"kpd rkn2 yg disayangi, mlm ni da sikit jamuan mkn jam 11.30 mlm kt bilik jmk, dtg tau rugi xdtg. tq"
aku : wah, mkn free..hehehe^^ tp . . .

kenaper?!!! why?!!! kenak?!!!
aku tak bleh tolak dugaan & undangan mlm ni...
hatiku kater on diet p hanya sbb hidangan pizza d tgh2 mlm aku trs off diet..
cam tuh la manusia, time makan tak ingat dunia.. lepas makan, nyesal tak sudah.. tp tak la smpi la nak muntahkan balik makanan tuh.. tak baik tok kesihatan walaupun badang kater baik tok kekuatan.. kalo la muntah tuh mmg menjadikan muker & tubuh badan cantik giler2 cam janifer lopez @ angelina jolie @ ziana zain @ saper2 yg cantik kat dunia nih, korg sanggup mkn???!! yerla, skrg kan org sanggup bt aper jer utk keshantekkan.. bayangkannn.... euwwwww... tak menjadik proses hadaman makanan, rs nak terkeluaq daaa..


oh yer.. dlm msj tertulis pukul 11.30 tp kt org mula sesi memakan adlh pukul 1.00 pg.. mula2 tuh kan aku nak balek umah jer, mataku kuyu suda tp ak ttp setia menunggu sbb ak lamer da tak makan pizza.. huahuahua.. da mcm org mengidam.. lagi satu ni pree, lagi la perasaan nak makan membuak2 bagai air panas yg sedang menggeledak dlm kitle menandakan suhu air mencapai paras masak... kejeron eh...


byk nih.. kt org pun tak terabeh.. tanx kpd bdk2 yg blanjer ni..
semoga pnjg umo, murah rezeki n cpt kawen^^

cuba teka mulut saper yg kene msok lalat?? hahaha..

bdk sebelah aku tuh siap mkn sekotak pizza g... tengok r, nak ambk gmbr pong tak lepas2 pizza tuh.. aku menten jer senyum kat sblh.. hehehe.. aku??!!! aku makan 3 kopeng potong jer..

lepas sesi melantak, nih sesi lawan tetangan.. pes round, tgn kanan.. second, tgn kiri..

pemenangnya... tgk r sendiri.. saper pegang piala emas @ perak.. eh, cam takder perbezaan pulak.. kalo cam tuh, tgk muka sapa paling ceria, dia la juara.. org yg ssh sgt nak senyum tuh, tau2 jer la yer...

balik umah ingat nak tdo trs tp bimbang la pulak..
takkan nak tdo terus lepas makan, lagila menyumbang kpd keboroitan dan kelemakan.. so, aku pun bukak lappy trs wat posting dan dlm pd masa yg sama, perot nih tgh bt proses penghadaman pizza hut.. (sebutan aku tok 'hut' tuh mmg 'hut', ikot ejaan BM bkn 'hat') sekarang da pkl 3.09 pg.. pg ni kener bgn awal..

So
.
.
.
.
.
good morning^^



kemusykilan k3ysah otak:
ermmmm..
pizza hut nih termasok lam barangan boikot tak????
tak pasti pulak.. dah kenyang2 baru terpkey.. ish3.. tak baek tau..

2 comments:

khairul onggon said...

hahaha... asa kmk x da lam boikot list kekekeke.. nyaman nya... kmk selamak dak makanan segera tok di boikot alu sekda molah ntry pasal makanan agik huhu..

ju3 said...

hahaha..
o tedah n tq 4 d info..
da la lega kit..
beriya2 nak boikot tok..