Monday, February 9, 2009

On3 Ut4m4

semalam hari ahad bersamaan 08 jan '09..

BOLING :
aku dgn bebudak yg rasa terer men boling jd la wakil kolej kediaman ke 1utama.. aku segroub dgn zila & mini.. aku da kater tak pandai men.. mereka kater takper.. janji enjoy n cukupkan org..

aleh2.. hambek ko..
takyah ckp la groub ktorg menang aper.. aku taib jer, groub perempuan yg plg byk menjatohkan bola ke dlm longkang... penyampaian hadiah kol 2ptg.. oleh sbb kerana game tuh abis awal, so pusing2 1utama la jawapnyer.. hati & kakiku suda rasa ckit bimbang yer..

ni la groub besor ktorg.. groub laen bt aper nak ambk gmbr samer kan... huhu..

kalo terer.. which 1 is ma name?? hehehe..

SHOPING :
ni la yg aku taknak.. hatiku berbelah bagi dgn akal.. kalo ak ckp taknak, makner nyer d situ aku akan ddk sorg2 kat pusat boling.. jadik aku pong mengikot 2 org dara tu membeli blah.. dan ak tak shoka bershoping lamer2 key.. bg aku jauh ooo antara pusat boling dgn jusco wlupong tmpt tuh dlm 1 bangunan.. rs dr selatan nak p utara ooo.. dah la pejalanan tuh ak rs jaoh dtambah g dgn jangka masa pemilihan brgan.. adduh!!!

gambar curi2 smbl men hide n seek..

dan hasilnya..
zila : cermin mata, liptik dan . . . (per tah, tak tau)
mini : kasut dan (doh!! tak ingat jugak tp rs2 cam nih jer.. tp cam byk jer sbb beg plastik tuh besar)
aku : sikat rambut (sbb yg lamer da tajam kat ujung mata.. sakit oo my kulit paler)


POSING + FOTOGRAFER TAK BERTAULIAH :
sambl tunggu bas smbl tuh la berposing.. dan aku jadi fotografer yg tak bertauliah..





Bagi st0ry ckit:
yg ni d panggil kasut @ sandel??
ker dua2 tu sandel?? ker kasut??
ker gmbr atas tuh kasut & gmbr bwh sendel??

1 comment:

khairul onggon said...

Lamak dah kmk x pegi one utama ya.. huhu... dah makin besa nak?? hehehe..