Saturday, November 8, 2008

M4lam lak!Bin!


yg kene ttp dgn perkataan tu: relationship getting bad to worst slepping style

so..
paham kan...
kalo tak paham tu buat2 la paham..aku nak bg explaination yg panjang tentang ni tp tak tau cam ne nak buat dan susun ayat..nanti kalo aku nak pkey2 psl perkataan yg sesuai esok pun tak abis g post ni..mmg pun bt ni tak berkaitan tatabahasa @ kena cek ngan cikgu bm tp ak mmg tak reti la..lain yg aku nak sampaikan nanti.. lain pulak yg org paham.. pastu tah paper jer kene komplen.. org skrg ni mmg ske mengkompen tau...

aku ambk gmbr ni kat cni : http://ohtidak.com/2008/11/oh-meaning-of-sleeping/..best gak site ni.. ader luccu, funny, pelik, ganjil... mcm2 lah..
mula2 aku nak tunjuk ngan kwn aku ttg gmbr ni.. pastu tak jd..so aku add kt cni..suma org harus tau kan..lebih2 bg yg dah kawen, nak kawen @ plan nak kawen.. penting ni.. sku pun hrs ingat ni.. tp, tak semestinya kalo kt tdo dgn gaya2 yg cam tu menunjukkan maksud yg dinyatakan dlm gmbr tu.. yerlah kan, kt tdo ni kalo dah penat sesgt mmg nyenyak smpi bedengkor.. muka mmg lawa hensem cantik nak mampos, tp bila time berkukur time tdo, yg ni tak leh bla.. tp kalo kt chenta sukak n sayang kat org tu, wlu seburuk mana pun ferangai dia, ttp elok d mata kannn..

bg org yg sntiasa bersabar terutama bl pasangan dia tu 'bersilat' sms tdo & menjadi rutin stp mlm, aku respek r.. kalo aku, dah lama dah org tu aku kungfu bg jatuh katil..yerla kan, kt bkn main sedap g tdo, tba2 ader batang kaki yg jatuh atas perut, kene sepak terajang la, kene tolok la @ yg lebih dramatik g ader kn gusti.. ni mungkin sbb psgn nya tu gler westling, pastu dia mengigau smpi nmpk org sebelah cam penggusti2 tu dan rs nak smack down jer....

jgn tak tau ader gak kes isteri kene cerai sebab terbelakangkan suami sms tdo.. bkn main balakang yer...
jd tips dr aku yg lom ader pengalaman tdo ngan suami.. aku terpkey cam ni.. mlm pertama tdo sama bilik tu, mtk maaf ngan suami dulu kalo tdo terbelakangkan dia.. bkn hya pd mlm pertama stat tdo sm tu tp smpi jodoh berpanjangan.. lg 1, sms nak ckp tu guna la ayat yg lembut ala2 isteri solehah gtu.. sejuk ati suami dgr ayat ni tau.. jgn telebeh emagine pulak yer.. tau2 lah kalo yg berkaitan 1st night ni..


st0ry len:
ader kwn aku tu kata dia tak sabar nak kawen

2 comments:

Redbloodsnow said...

hehe..sengih² zie nengok all the sleeping style pics tuh..:P

soya said...

zie..

suka stail yg mn 1???
hihihi^^