Wednesday, November 12, 2008

J4nt0ng h4t!

It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark
Try as I may I could never explain

What I hear when you don't say a thing

The smile on your face let's me know that you need me

There's a truth in your eyes saying you'll never leave me

The touch of your hand says you'll catch me if ever I fall
You say it best when you say nothing at all


All day long I can hear people talking out loud
But when you hold me near, you drown out the crowd

Try as they may they can never define

What's being said between your heart and mine


song by ronan keating..

year: 1999
album : ronan


ni lagu fevret aku dr dulu2 lagi.. satu2 nyaa..
1st time ak dgr, waktu ujung taun tingkatan 1.. kalo tak silap ingat2 externel disk memori ingatan aku ni.... trs jatuh jantung hati pisang aku ni.. aku ske alunan muzik, lirik dan suara abey ronan yg kena ngan lagu ni.. sbb utama aku ske >> aku pun tak tau.. dulu kan.. sewaktu pes time aku dpt lappy lappo ni.. lagu pes yg aku downloud, lagu ni r.. sejak dr tu, bleh dikatakan tiap hari aku dgr lagu ni.. yg herannyer, smpi skrg aku tak lulus penghafalan lirik lagu ni kalo time aku nyanyi sorg2.. mesti ader jer lirik yg tebabas.. tp kalo aku nyanyi smbl dgr lagu leh pulak lulus penghafalan tuh..

pes sceen lam video klip lagu ni..


you say it best, when u say nothing at all^^
aku anggap melihat wajah2 manusia yg aku jmpa di sepanjang perjalanan aku pergi dan balik sekolah (dulu rumah ngan sekolah aku jauh.. aku berjalan kaki+ naik bas+jalan kaki + naik bas g sblm smpi destinasi) aku perasan 1 ni, wajah2 org yg tgh bersendirian dalam suasana yg sibuk dan bising.. org sekeliling tak perasan akan kewujudan wajah2 mcm ni.. aku pun tak tau cam ner nak jelaskan tp ader sstu kat ctu..sejak tu jugak, kata2 ni la yg mnjd hikmah pujaan hati..

kaitan antr kata2 tu dgn keysah aku td >>>> ssh nak diperjelaskan.. aku lebih suka mendengar dan melihat dari bercakap.. sebab setiap kali aku bersuara mesti ader yg kata : "ju3, sila kecilkan voleum vokal anda".. mcm nak buat pengumuman sedunia wei... jgn pulak ingat aku kecik ati.. tidak sama sekali, aku tak pernah kecik ati ttg ni sbb mmg dah realitinya aku memiliki kekuatan vokal yg lantang & tak pernah disangkal oleh sesiapa yg kenal ak.. yg pasti, disahkan keorigenalitian oleh sirim tau..^^

3 comments:

Liquid said...

waa sy pn suke lagu neh..!! =)
dlu hari2 dgr smpi lebam. haha. besh2.

BurungBelatuk said...

haku minat lagu dgn orang nya skali,kaw3....

Umi Mia said...

mmg lagu kenangan nih..

hambik ler nak hambik gambar Mia tu...hambik lah yg comel2,gambar umi dia pun comel jugak kalau berminat...kikikiki