Monday, January 12, 2009

Ma4f.... S0rRy

sbb aku tak tunaikan seperti yg aku janji 2 3 hari sebelum taon baru ari tuh..
sebok memanjang jer.. time tak sebok tu pulak aku nak rilek2.. biler dah rehat2 luper pulak psl perjanjian tuh.. pastu aku tak p blog aku.. aku tak tau kenape aku rs taknak tgk blog sndri tp aku rajin pulak p ronda2 blog org len... skrg ni dah ok da ckit, tuh bt update nih...

psl cerita kaum adam yg aku nak postout kan tuh nmpknyer tak dapek la yo.. sbb segala in4mation yg aku kumpol dulu tuh ilang tah kemana... lam lappy ni pun aku tak jmpa.. mn pegi la benda tuh.. firasat aku menyatakan bahawa dokumen tuh ilang @ terdelete.. time aku menyebokkan diri dulu lappy aku ni menjadi peralatan @ lappy yang paling popular dan sebok seperti tuannyer jugak.. ke mana2 jer aku usung lappy nih pastu banyak pulak tangan yg ambk alih keje ak.. pasnih nak tukar password la, dah tak menjadi kerahsiaan peribadi dah password lappy aku yg 1 nih...

aper2 pong... sorry kpd mereka yg tertunggu2 post tuh..



st0rym0ry:
ader ker yg tunggu post tuh...

No comments: