Monday, January 26, 2009

3s0k p4st! tp C0np!uS

esok..
aku pasti akan pegi ke Kmpg Dato' Kamaruddin, d Lumut.. aku berdua..^^

dengan siapa??? dengan Su.. nm pnoh dia Suzysuzana binti..... tak tau la pulak nm bapak dia..

bila??? bila tu esok la bersamaan 27 januari 2009, pagi hari Sealasa..

bagaimana??? esok ktgorg p guna bas.. akan trs ke Ipoh pastu p Lumut.. tp Mak Su kt klu dah smpi Ipoh call jer.. Nanti Pak Su ambk sana.. ermmm, tak tau la pulak kan, mn tau plan bertukar. takot Pak Su bz pulak time nih..

kenapa??? sbb nak jumpa Pak Su dengan Mak Su.. sebelum cuti raya cina ni td, Su dpt tau yg Mak Su sakit.. So, ktorg sajer jer nak menziarah.. ziarah menziarah ni kan amalan mulia.. lagipun, Mak Su dpt tau yg aku dan c Su ni tak blk wlupong cuti seminggu.. tu dia dok suruh p umah dia jer.. C Su ni pulak beriya2 nak p.. siap ader sesi pemujukkan lagi dgn aku, tak smpi 1 jam pastu dia trs senyum smpi telinga, mata pun tak nmpk..

Cita psl Pak Su dgn Mak Su ni.. diaorg ni kira mcm keluarga angkat.. ujung taon lepas, time aku cuti memanjang dari memblog nih, kolej aku bt program keluarga angkat kat kmpg tuh.. tapi aku dgn Su nih bkn anak yg dia angkat pong tp kt agak rapat dgn Pak Su & Mak Su.. lebih2 lagi c Su tuh..

Su dah siap terbayang aktiviti dan makanan kat sana.. dia tau yang Pak Su dgn Mak Su nih suka bwk p jln2.. pastu ske blanja makan.. wah.. kuat eh imaginasi ko Su.. soal nak ziarah Mak Su yg br smbh ilang cam tuh jer yer..

huh.. program nih mmg mengajar aku erti "manusia" yg pelbagai..



k3ysah 4ku:
aku dlm dilemma nih..
asimnt dah la melambak.. aku harapkan cuti nih dpt la siapkan 2 3 asimnt.. tp dah jd cam nih pulak.. nak bwk lappy, ak rs mls la pulak.. membebankan bahu jer.. kalo tak bwk, cam ner nak bt asimnt dan kalo bwk pong ader ker masa nak bt..
waaaaaaa...

No comments: