Monday, December 29, 2008

Ta0n B4ru

salam maal hijrah..
nampaknya kt dah masok tahun baru mengikut kelender islam dan tinggal 2 hari lagi bagi tahun 2009... slamat tahun baru pada semua.. semoga dengan tahun baru nih, kt dimurahkan rezeki dan dpt realisasikan azam yang tertunda atau dipostingkan pada taon2 lepas dan taon baru nih...


crita psl azam nih.. azam terdekat aku pada ialah postkan 'slamat taon baru' nih... so, yg nih dah post kan... yg ke 2 ialah nak postkan psl crita golongan yang bergelar lelaki pada ambang malam taon baru yakni bersamaan 1 januari 2009.. kalo ambang malam taon baru ertinya pada pukul 12 tgh malam kan... yang nih aku akan cuba tok postkan tepat pd jam tuh..

post yg sblm nih psl keistimewaan wanita jer kan.. tak leh r berat sebelah... nanti senget pulak 'kapal' nih.. taknak la di ketegorikan sbgi blog 'kewanitaan' sahaja.. lagi pun aku bukan dalam ketegori wanita lagi.. bak kata pepatah omputeh, " im not a girl, not yet a women" gtu...





k3ysahku :
kalo ak rajin mengaktifkan blog sblm ambang 2009,
aku nak post gmbr2 keaktifan diriki pada bulan nih..
tuh pun kalo rajin sbb aku terlalu addicted pada manga skrg nih..

No comments: