Monday, July 13, 2009

Pr3Gn3nt!!

waaaaa.. bukan aku yg pregnent..
maysarah yang pregnent!!!
aku rasa baru semalam aku p majlis kawen dia...

tahniah mai.. tahniah amy..
aku pulak terover xcited.. sampaikan Ila kata "ko ker mai yg pregnent!!"...
heheheh.. xcited tok kawan.. tak salah kan..

tadi aku trs fkir gelaran apa yg aku nak tok aku..
tak smpi 2 saat trs plink!!! cam da bayang lampu nion muncul atas pale kan..
mama ju3.. amacam, ok tak??!!! hehehehe...
korg rs tak best.. ada aku keysah!!! :P

bulan november taon lepas, aku da buat post ttg mai ni kawen..
tak sangka da sebulan yer perot ko berisi.. isi baby!! bukan nasik..

masa ni br akhir tahun 1..
mai silo jago kesihatan, keselamatan dan pemakanan yo.. byk mato2 yg jago eyko ni ha..

mai ni pun satu.. semalam aku call dia, tanya benda yg sama.. sbbnya dia buat post yg agak memusykilkan dan mcm menunjukkan yg dia dah nak jadi mak org.. tp dia tak ckp terang2 pun kat post tu yg dia dah prengnent.. bleh plak dia main2.. sekali, rupanya2.. nak buat post mengejut la... apa2 pun.. im happy 4 you!!! huhu.. dlm 8 bulan lagi.. kita dpt org baru!!!



i luv baby..
but i dont like nak layan "baby" tua!!
da la tak sedar diri, nak jugak org panggil "baby"..
aku panggil baby babo kang baru tau!!! tak pun bab satu!!

No comments: