Monday, July 20, 2009

BuRn

tiket yg aku bli tok tgk cita SETEM arah Kabir Bahtia "terbakar" cam tu jer..
post ttg S3t3m 0f K4bir Bhat!a ni, aku kt aku akan tgk cita ni 30hb.. tp sebnrnya pd 18hb.. jam 10 mlm tuk tanyangan ke2.. tersalah info plak.. yg 30hb tu sbnrnya dia punya tanyangan rasmi d seluruh neg. ermmm.. menyesal + rugi... housemate aku kt mmg superb n best cita ni.. dan dr 10 mata dia bg 9 mata katanya.. ish.. best sgt ke!!!!!!

kepada cik zainab:::
sory, plan mlm tu tak jadik.. kesian anak org ni, tak dpt p tgk sbb temannya sorg ni bz + tak dapat pegi.. dah la tu last minit.. kira 2 jam sblm tayangan bermula, baru aku p inform dia.. sory ya.. ermmmm.. tawaran sepotong kek tu masih der lagi.. sepotong aje la yer...


artikel br psai michael jackson: DIA MATI DBUNUH...
siasatan + perbicaraan.. byk masa + duit... bila la nak tamat....

2 comments:

Zack ~ 'A said...

huyeyeee~~
tul ke nih nak laNje aku sepotonggg kek???
oiiii ada tambahan order..
1 slice of tiramisu kek + tart..
miahahahah..
sila tunaikan okehhhh..

denda ko pasal membuatkan aku yg hampa ini bertambah berduka lara..
wuwuwuwu.. geli disitu.. :P


nasib baik ada kumpulan nasyid yg bejaya menghiburkan hati aku.. walau pon nak bolot nyanyi sorang... kekekeke

soya said...

CIK ZAINAB::
hek eleyyyy....
org dah bagi betis nak paha..
dh bg peha nak ***** ********!!!

satu jer..
batal kek!!!
ambik tart jer...