Thursday, April 22, 2010

WestLinG lagi

bkn pasal aku tgk gusti lagi..
tp aku rasa nak westling je ni..

mmg betul la kata org tua2..
tak baik bdk2 tgk cite ganas2.. mesti akan wujud satu perasaan atau tersentuh secubit rasa hati diorg nak rs mcm mana la rasanya tumbuk terajang org ni.. cthnya westling laaa.. perasaan nak blasah tu mmg ada tp belasah smpi ko rs menang.. klu kalah buat apa.. saja suka2 nak tumbuk bantai terajang org sbb nak rasa kalah.. baik tak yah.. ko p hentak badan ko kat dinding lagi bagus..

dulu kan.. klu aku rasa menyampah kat mana2 budak yg aku rasa nak sepak terajang je mesti aku blasah bantal dalam bilik tidor rumah nenek.. (ak xpernah p blasah budak ye, sbb dulu aku adlh bdk yg baik).. aku imagine je bantal tu muka c budak penyampah pastu buat ala2 gaya westling.. i buat smake bottom lagi.. sampai terbawak2 watak mcm ahli gusti plak.. dari muka bdak penyampah tu terus aku emagine muka c watak jahat dlm wwf.. pastu aku plak jadi watak Chyna (penggusti perempuan yg aku suka tu)..

ceyyy.. kiranya aku adlh watak heroin yg cantik tp gagah (ok, ak sndiri rasa geli nak taip ni.. tp mcm lucu je.. tu yg gagahkan jugak jari ni nak taip ayat tu).. Wait, Chyna tak cantik tp aku imagine muka aku sendiri tapi bawak watak Chyna.. kekekek~~

rumah nenek ak rumah papan.. ko berjalan dr dapur nak ke tandas pun, kt ruang tamu ko dah bleh dgr bunyik tapak kaki.. haaa, apatah lagi bunyi cucu dia tgh westling dlm bilik... mmg ranap.. ranap telinga aku dgr bebelan datuk aku.. nenek aku tak tak bising, klu dia bising pun dia kejap je.. tp klo atok aku, jgn ckp r.... dr bawah lagi dia dah sound.."hey!!! nak rumah ni roboh ke apa??!!" bila dah dgr bunyi 'loceng' dr pengadil, ak pun benti la.. bilik gerenti tunggang langgang mcm tongkah pecah..

arwah atuk aku dulu tak pernah nak naik tangan kt cucu2 dia.. lebih2 lagi aku.. cucu kesayangan la katakan.. nenek aku pun sama.. so, esok2nya bila aku rasa nak smake down je kt mana2 budak, aku smake down kt bantal dlm bilik..^^

so, moral of d story..
mmg ada betulnya larangan bawah umur pasal tak bleh tgk sstgh cita tp makin d larang makin la budak tu nak tgk .....................................................................

aku tak tau nak smbg ayat kt atas ni tp kiranya mcm tu la.. pandai2 la bdk tu nak bawak diri.. aku dulu pandai pa bwk diri.. lagipun ada juak ilmu dlm cita gini2.. cth: klu ko dh kawen atau kapel pastu laki ko nak main penampar sepak terajang je, ko up la ckit.. ko buat ala2 dlm wwe.. ambik kerusi ke, penyapu ke, mop ke.. ko p belasah je terus.. pastu ko buat ala2 smake down ckit.. pastu kluar cita dlm kosmo mahupun metro:"smake down wwe menyelamatkan nyawa si isteri"... haaaaa, hambek!! mmg gempak.. pastu kluar la mcm2 isu: kebaikkan dan keburukkan rancangan gusti... insyallah, yg ni akan jd soalan karangan dlm pmr mahupun spm..

sekian..




aku rasa nak westling je tenet ni..
3, 4 jam hanya tok post benda alah ni..
tak post lak rugi.. penat2 aku buat, tp just leh save je..
baik publishkan trs, takyah nak simpan2..

No comments: