Thursday, April 1, 2010

I Need MiraCle, nOt DisasTeR

aku betul2 dah terdesak sgt ni!!!!!
arrrgggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

plan asal; siapkan proposal dlm minggu ni.. nak tak nak hari jumaat (esok) mesti hantar..

sekali: hari selasa mlm rabu (my lappy jatuh dari atas katil!!!).. yerrrrr, jatuh!!!
tah mcm mana aku punya keligatan dan kekuatan refleksi sampai lappy tu boleh jatuh.. nasib baik katil tu tak setinggi mana pun tp sekali jatuh tak boleh on!!!!! aku dah sesak nafas.. tempreture darah tiba2 naik.. badan seram sejuk semacam pastu peluh menjadi2.. kipas pusing no.5 tak rasa apa2.. aku dah takleh nak tdo.. mcm2 dah main dlm kepala.. proposal.. lappy.. duit..
huh!! glaaaa beb..

last2 baru aku prasan.. azan subuh??!!! sah aku tak tdo sepanjang mlm.. tp tah mcm mn lps tu boleh plak terlena senyenyak-nyeyaknya.. last2.. pkul 12!!! ishhhh, klu bakal mak mertua tahu sah aku direject..

hari rabu: aku p hntr lappy dan akhirnya sejumlah fulus terpaksa dikorbankan... jumlah yg agak banyak sbb nak tak nak my lappy harus boleh berfungsi sepenuhnya.. lewat petang baru siap.. ok!! aku lega.. mlm kang bleh buat proposal.. mlm menjelma migrain pun muncul!!! mula2 tu pening biasa je tp bila bisa dah menyengat, ko buat apa pun tak jadi.. sampaikan mata terpaksa disepetkan.. cuba try test buat2 mata sepet, kerutkan kening lepas tu imagine pale sakit... kira mcm tu la betuk mata dan kening aku.. nak kurangkan bisa migrain aku p tarik2 rambut, kalu bleh tarik sampai botak.. tak jalan jugak, aku trus mandi.. kata org bila kepala basah, pale rasa ringan.. ringan time kena air je la, pastu dia mula la berat.. mcm kepala ko tu serap semua air masuk dlm tempurung kepala.. last sekali, i telan pil.. bila telan pil, i pun ditelan mimpi..

proposal???!!! x jalan jugakkkkkkkkkkkkkkk...

khamis: bangun agak lewat.. buat apa yg patut, den trus hadap lappy.. tipu la kalo aku kata aku trus bukak proposal kan.. mesti la aktiviti merayau-rayau dulu.. lpas tu baru baca apa yg patut..
wah, gigih ni.. fokus!! fokus!!! tiba2 badan aku rasa semacam je.. eh, tak kot... last2, tub!!! hambek ko, dia dtg!! (oh, i bukan dtg bulan ye..) yg datang ni dia main sentap2kan ulu hati ko.. yer... gastrik!!! padan muka kan.. mlm tadi aku tak mkn, migrain punya pasal.. bgn pagi ni plak, jgn kata telan, sentuh apa2 pun tak lagi.. baru hari isnin aku cerita pasal gastrik ni kt minah ni, (pasal lama dah aku tak kena penyakit ulu hati ni) sekali.... hambek ko!!! berdiri tegak tak bleh dah.. ibu jari dah landing di posisi ulu hati..

serius, aku mmg jalan membongkok.. dlm masa tu aku masak air, tunggu air tu.. buat milo pekat.. terus landing atas katil.. time tu dah pkul 3 lebih (klu tak silap).. bila ko dah sakit dan landing atas katil, tak banyak ckp.. mesti la tido jawapannya..

proposal tinggal kenangan~~~~~~~

aku bgun lepas isyak!!! yerrrrr.. lepas isyak~~~~~ bgn2 je, aku trs persiapkan diri dan strait to kafe!!! skrg saya dh kenyang... dah saya tension!!

dan disini saya meluahkannnnnn ke-disaster-an yg berlaku...
klu ini adlh April fOOl, its not funny!!! fool pale hotak!!!


oh, i really really need a miracle now!!!
T_T