Wednesday, September 1, 2010

skrg aku tak takut.. so, aku rasa better aku publishkan post yg mmg dah berzaman ni.. mn tau ada org yg lebih arif..

aku tak mahu!! tak nak!!
logik akal, its realy scary!!! but reality im not scary as i thought i was... or i was juz denied bout it.. waaaaaaa.. dont noe!!!

sbnrnya..
nak mengingat mimpi tu pun aku xnak.. tp aku nak tulis lam ni sbb i need sum1 now.. not every single face but what happen to thos people in dat dream still in my mind.. every single detail.. dr mula kejadian smpi aku sedar.. my mind is shaking!!! aku xpernah ingat benda2 yg aku mimpi, ni kan lak muka org lam tu.. klo ingat pun, just 1 or 2 part.. tu pun msh samar2 g..

what happen last night??!!
ok, 1st.. i cant sleep!!! until it subuh.. coz aku dgr azan, tgk jam kt screen lappy yg mmg sntiasa on sbb temankan aku wlupun aku x on9 pun.. why i cant sleep??!! sbb pg seblmnya, aku dpaksa kluar rumah awal dlm jam 9 ++ am sbb ada pembersihan tergempar psl H1N1 tu.. aku yg still samar2 n mamai pun turun bilik tv.. ada 2 org bdk non muslim kt ctu.. kt org just bleh msk bilik dlm pkl 10.40am cam tu.. aku pun tunggu n tepat masa, balik rumah n smbg tdo.. time ni la aku mimpi yg xbest.. aku rs semuanya mula kt cni..sedar2 je jam dah 12++pm lebih n aku rs cam berat badan..

2nd.. mlm td ak x teringat langsung psl mimpi tgh hari tu.. tp aku rs gelisah semcm n risau nak pejam kan mata.. sedangkan aku nakkkkkkkkk sgt tdo.. bunyi je azan subuh tu, tiba2 trs automatikly aku rs bdn n kepala aku ringan.. dan aku trs lenaaaaaaaa... zZzzZZzzzZzzzzz.......

lps tu aku sedar.. pkul 7.22am.. dr screen lappy.. aku bgn, offkan lappy, tutup lampu bilik (klu aku tdo sorg, lampu mmg sentiasa terbukak).. bukak tingkap bilik ckit.. pegi ruang tamu, bukak langsir, sliding door, ttp lampu.... den, trs smbg tdo.. i really need my nap dis time... i mean it n u noe how its feel..

its start again!! apa yg aku rs mlm semlm.. tak tau jam brapa aku tdo, aku sdr bila dlm mimpi tu aku pegang Al-Quran, at d same time cam ada cahaya putih2 yg kuar tp sekejap jer.. den i try to open it but i cant find d starting.. dlm ms aku bukak tu, ingat lagi kat blakang, aku cam terbaca 1 lampiran ada perkataan2 ni.. "do not......" n "bible"... but iym very confident benda yg aku pegang tu bukan bible!!! repeat... BUKAN BIBLE n i start bc al-fatihah wlupun msh blum jmpa page yg betul.. den, aku terduduk wif sum1 yg kejar aku time tu.. ms ni da msk ayat al-baqarah, n im still searching!!

aku sedar tp mulut aku baca ayat kursi, 3-qul n aku just ulang ayat2 tu.. aku x tau time bila aku start baca ayat2 tu.. sedar2 je aku mmg dah bc dah, sampai la aku rs aku leh gerakkan jari aku ni.. lps tu trs aku bgn.. tgk jam pkul 9++am.. im wondering bout my dream at d balcony.. den, ambik lappy, dok kat meja makan n now u can see what hav i done at dis time.

o ya.. sorg yg byk tolong lam mimpi ni is sorg mualaf, perempuan.. peliknya.. aku x ingat muka n nama dia, tp msh ingat yg aku salu sebut nm dia bila aku start jmpa dia.. yg aku tau shes say dis to me.. "jgn lupa, kamu ada saudara lain yg bleh tolong!!"...

huhuhu.. i really need sum1 wif me starting tonight..
coz now i remember.. mimpi tengah hari tu.. sum1 yg dlm mimpi tu told me dis.. jangan tido sorang diri mlm ni!!! n i ask her why... she just say.. dont!!!

mainan mimpi??!!!
i really dont noe what im feel rite now.. tp lebih lega dr pg td..


ermmm..
but 4 now i need ma breakfast..
gosok gg dulu...^^

2 comments:

maysarah heelme said...

x takut lg kan??? lain kali find someone to share this k??!!

soya said...

ok.. tanx btk kat ibu..