Thursday, August 26, 2010

AlahAi Mak

oleh sbb aku xpernah berahsia kt mak aku terutamnya ttg mana2 kwn lelaki, so aku pun update perkara terbaru kt dia.. ( wajib utk dia tau, dia consen sgt psl kwn lelaki ni ) isnin lepas aku call.. 




bla.. bla..bla..........
aku: mak.. da hal nak d pdh mek tok..
mak: nakpa?? padah la...
aku: mak, kwn mek ada kenal mek ngan kwn nya.. lelaki..
mak: pasya...
aku: pasya, ari sabtu tok mek nak jumpa nya...
mak: ko sorg kah??
aku: sikda la.. kwn mek da juak..
mak: pahal ko nak jmpa indah? cita ckit lok..
aku: well, kmk nakkah sirik doro gerek smpe kinek tok.. ya nya nak kenen mek ngan kwn nya ya.. saja nak kenal.. so, ari sabtu tok la pes time nak jmpa.. saja berkenalan...
mak: ayie, nya org ney??
aku: org sitok.. PD.. 
(sik abis gik ayat PD)
mak: eh, sikda2.. sikmok mak!!! (nasib telinga aku sik pekak time tok)
aku: aieee, pahal? nak jmpa jak lok.. lain blakang kira..
mak: oh.. dgr mak ko ak jmpa keluarga nya..
aku: wakakakakakaaaa... nakpa nak d dengar ktk???? aiee eh..
mak: tetak indah nya.. ni tauk.. jauh gilak bah.. carik jak nak rah citok.. bkn sikda... brapa umo nembiak ya?? keja cney??
aku: umo sama ngan kmk.. keja xpasti gik.. kwn mek mdh nya keja rah MAS.. kelak mekpun nanyak nya..
mak: pilot kah???
aku: bkn.. nya mcm keja as teknisyen kali.. xtauk juak kmk.. eh, nak kwn jak pun.. mun hal nak sigek ya.. nakya lain cita.. bkn gerek pun..
mak: ermmmmm.... (pjg ermmm nya) nang sik tp stat dr bekenalan juak nak.. p mun nya maok, gaji suploh ribu baruk mak trimak..
aku: hahahahahahaaaa.. tang ada2 jak ktk.. ke ciya indah.... (lam ati, nang ssh la sapa2 org smnjg nak maok kt aku klak)
bla... bla...blaaaa....




yah...
mak oooo mak... ssh ati tedah... 
mun mek milih orang korea cam ni????




hehehehheeee...

No comments: