Sunday, August 9, 2009

haR!maU m4T! menInGGalKan B3LanG

MANUSIA MATI MENINGGALKAN NAMA...

KOTA KINABALU, Aug 8 (Bernama) -- The late Yasmin Ahmad was chosen as the best director for her film 'Talentime' at the 22nd Malaysian Film Festival (MFF), here tonight.

She won a trophy and a cash prize of RM20,000 which were received by her younger sister.

Yasmin also won the award for the best screen play for the film, for which she also received a trophy and RM15,000 cash prize.

Talentime also won the award for the best supporting actor through Mohd Shafie Naswip who walked away with a trophy and a cash prize of RM10,000.


seeee..
entah bila tp bout 2 weeks after yasmin death.. aku da bc 1 artikel ni..
kira org ni ada ada related jugak r dgn pengarah ni.. dia kata:
"yasmin lbh diiktiraf di luar negara berbanding ditempatnya sndri.. mungkin selepas ini, yasmin akan diiktiraf.. biasalah.. bila org tu dh takda, br nak sedar..."
ayat dia tak la satu2 mcm ayat ni tp mcm gini la maksudnya..

hohoho..
apakah realistiknya dan kaitannya cerita ni dgn anda
(da sorg junior yg ckp cm gni.. intonasi dan lontaran suara dia cam org nak bc berita.. sila imegine)..
eh.. adaa koh..
kawanku sekalian yang sik berapa byk.. 2 3 org jak.. yerrrr, ada yg kecik ati kah?? anggap jak lam 2 3 org ya kitak org lah ya wlupun aku cayak ktk org nang banyak byk dr ya.. banyak kah?!!
aku mcm org tebuang dan tepinggey jak tok eh..
lebih seminggu ku dok sorg2 kt rumahku di blok B kampus pun kolej tok..
sampey ati tak org cuti lamak2 di rumah tak org..
coba ingat ckit kawan nak sorg2 tok!!! iboh kata nak ngembak ku berambeh.. wlupun hakikat hakiki aku sik kan maok.. ajak jak lah o.. key nyaman ati aku jak bah.. sekurang2nya aku pkir.. "wahh.. tepikir juak tak org ngan aku"...

so balit tok.. sorg2 mesti embak barang makan nak nyaman2 ngan aku.. key mujuk ati ku yg esen2 merajuk.. hohoho... tedah ngan dirik ku lam waktu cuti selsema babo tok.. makan manggi ngan biskut jak eh.. wlupun aku ada makan kepsi tp ya sekali jakkk lam waktu cuti tok lah.. cian ngan aku, dh la mkn sorg2... ok?!!! ok.. set..
.
.
.
.
harap maklum dan faham..
haaaa... tak paham ke?????
kesimpulannya gni la...
belanja aku makan.. hehehehe...
its my month lol...

3 comments:

Zack ~ 'A said...

errrr~~
yg pasti pesanan ni bukan utk aku kan..
hahahahah~~
alalalalala.. aku bukan tak nak plawa ko balik umah aku.. tp tu lahhh.. aku ni jenis yg caring tp dalam ati je.. zahir tak terluah... muahahahah.. muntah aku baca ayat sendiri.. wakakakaka..
takpe2.. sok kier p anta asgment tu aku lanja ko gula2 doposen yeee~~
miahahahha...
lg pong tadi aku dah hidangkan ko nasi ayam kan.. so kira halal la.. wuwuwuwu...
this is ur month??
ohhh yeke~
so?
ahahahah.. =p
purak3 sik paham maksud ya~~ miahahahah

ju3 abdullah said...

klo kamu rs pesanan ni bkn tok kamu.. knapa kamu kata:
1- "lalalalala.. aku bukan tak nak plawa ko balik umah aku.. tp tu lahhh.. aku ni jenis yg caring tp dalam ati je.. zahir tak terluah.."
2 - "takpe2.. sok kier p anta asgment tu aku lanja ko gula2 doposen yeee~~
miahahahha...
lg pong tadi aku dah hidangkan ko nasi ayam kan.. so kira halal la.. wuwuwuwu..."
3 - "this is ur month??
ohhh yeke~"


so.. so.. so..
kamu mmg perasan dan sah mmg kamu rasa 1000% bhw pesanan ni tok kamu..
hahahahhaha..
aku da bakti bukti fakta lagi!!!
hambek mu..

Zack ~ 'A said...

miahahahahha..
sengalll~~