Wednesday, April 15, 2009

T.0.T *p4rt 2*

tamat sudaaa...
perjalanan balik best siot.. siot pun tak best cam tu.. ni over..

ni kenderaan yg aku naik pes time tok masuk tmpt ni..
kualiti gmbr tak seberapa sbb aku zoom gmbr ni..


dan ini la dia kenderaan yg aku naik time balik tu.. nsb baik hujan daa berhenti.. berebut nak naik benda ni sbb msg2 nak balik awal tp cepat je kaki aku naik ke bhgn belakang tu.. pakcik bj oren senyum jer.. "haaa.. tgk tu, bkn nya berebut nak ddk dpn.. belakang jugak korg nak.."


"biasala pakcik.. bkn selalu pun.."
ni perbualan betul2 tau.. bukan rekaan semata-mata..


bye korg, aku cau sin chi dulu..


n d journey begin... eiihaaaa... enjoy d scenery dr sudut pandangan aku ketika itu..


ni kena tunduk ckit.. bleh cedera my head...


gmbr sungai yg aku dpt rakam.. yg lain hampeh.. mcm2 org smpt ku tangga.. seksi kali jak.. da nak pakey loar bib ajak eh... da juak upa org nilit org lain, rugi sik smpt ambik gmbr time tok, leka gago nangga org.. wahahahah..


aku paling suka gmbr ni..^^




bdk2 ni siap bt aksi berani mati g.. akak tak tepikat pun dek..




smpi sudaaa...

lps tu, perjalanan kaki d teruskan hingga ke bas station.. jam 5.++ petang aku daa selamat landing atas tilam... ZzzZZZzzzzzzz........


tanx pakcik 4 d journey.. len kali ktorg p tmpt pakcik g, bleh la pakcik bg diskaun lebey yer... sy daa siap promot cantekkk punya... ^^



1 comment:

macha_sezs said...

erk.anda link saya....trime kasih~~
selalu2 la bagi komen k..