Friday, April 3, 2009

Wa!T!ng

sms pkl 08:15am:

salam...
td org fakulti gtau kita xpayah pegi lagi fakulti coz dekan nak bt meeting.
so, kau, aku, radzi n wan fathah xyah dtg dkt fakulti ... hoho -kry
.
.
.
hohohoho...
so, aku sambung tdooo..(_^)


ak tak pasti sbb utama dpanggil ke fakulti..
tp bebdk ni kata psl pertukaran plajar ke uni lain sem dpn..
pastu akan blk ke uni asal tahun depan.. kiranya 1 sem dok kt uni lain..
aku n radzi akan ke unimas, kry n wan fatihah akan ke um..
ni aku tau dr kry n kwn2 yg lain.. tp tak pasti btol ke tak..

klu btol, mmg best pong sbb aku pat blik sarawak!!! unimas bah.. just sejam pjlnan dr rumah.. means, aku leh balik bla2 masa n time raya sem dpn aku leh raya lama ckit.. klo tak btol?????
cam no???? ermmmm..

msh menunggu panggilan ke fakulti('_')

No comments: