Thursday, March 19, 2009

N4rUtO

sila skip jika tak ambk tahu psl cita naruto...

ok kpd sesiapa yg minat n tak miss siri naruto..
ak tak tau la klu korang tau @ dak..
dp dr siri komik yg baru diupdate dan aku bc tadi...

naruto kan ada musuh baru kan..
yang lebih terer gtu kan..
pastu naruto kan si musang berekor sembilan..
tp dia tak kuar g sembilan ekor tu..
last betel dia, yg kuar lapan jer...
yg ni tak kejut sangat..

salasilah keluarga si naruto kan complicated ckit..
pastu agak samar2 kan...
dalam batel dia dgn Pain (musuh baru) dan yg dia tukar jd fox tu..
bapak dia muncul!!!!

guest what..
bapak dia HOKAGE KE-4!!!!

i likeeeee..... after GOKU laaa...

2 comments:

khairul onggon said...

hehehehe... naruto the movie kah?? best x???

ju3 said...

hahaha..
gmbr elien dr planet ni ya????
.
.
.
bkn movie pun.. komik jak..