Thursday, March 26, 2009

11:56 @m = m3nt4L

ok...
tarik nafas dulu.. dalam... dalammm..
fuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

===========================================================

dia : dah dpt tak bhn sokongan?

aku : jap, nak bukak emel....
ada... tq..

dia : tgk la dulu, sbb nak off line ni..

aku : nanti lah.. tgh edit ni..
(ak tak leh tumpu pd bnda lain kalo dah concentred 101%)
biblio da letak sekali tak?

dia : ops.. lupa lah.. takpe.. aku da letak sekali laman web lam btk html..
nanti ko tgk lah.. cek apa yg patut..

aku :.................

dia : ok.. c u.. salam..

aku : salam..

===========================================================

dah siap sesi edit psl td n entri di bwh tu, aku bukak la doc yg dia bg..
sekali............................................

mak oiiiiiiii..
nak aku bc ni!!! yg kaler2 tu je ader 23 page..
pastu nak suruh aku bc n pastikan mana satu yg patut di hambek..
bukan ker ko antara palajar yg baik time kuliah.. rajin je kalo bg respon..
!@#$%^&*+€$~



pnjg lgi conversation tu..
aku hingat hangit yg tu.. mls nak taip pnjg2..
dan aku mendiamkan diri sbb tak nak asap-asap atas pale trus jd api menyala..

7 comments:

@xiM said...

jangan bermain dengan api kalau takut terbakar..hehe

maysarah heelme said...

hehehe..
ak tau saper.............
rilex ar..
las asgmnt kan..hehehehe

soya said...

axim:
yg ni, dia bkn takut.. nak disimbahnyer dgn minyak tanah pun ader.. kt sndiri yg terpaksa pnggil bomba..


may:
mmg la..
mkin last ni mkin menyala api paler otak ni.. suke2 dia jer..

Zack ~ 'A said...

Ju, how skang??
sudah ada ok kah??
hhohhoho..
sem depan aku band budak tu dr group kte..
lalalallala..
kejinye terasa diri ku bila berkata begitu..
**penipu.. perasaan sebenar adalah suka.. :P**
awwwummm..
kui3

soya said...

ok..
ni ko yg kata ek, bkn aku..
kiranyer ko jaat lg dr aku r..
hahahahaha..

Zack ~ 'A said...

well well well
jaat utk mendapat ketenangan hidup apo salah eee..
hahahha
ye ke??
sape ajar??
:P

maysarah heelme said...

wo..wo..wo...
nak band2 org ni pe hal..
kaunselor xleh wat cmtu k..
x mo kutuk2 kat public..
aib org dow..
xkan da terikut prngai..tuttt...
hahahahaha.....