Tuesday, March 17, 2009

Dr4GOn BalL


komen psl movie dragon ball yg baru tu..
aku tak tengok g.. tak berkesempatan..
tapi nak bagi tau apa komen sebelum aku tgk..
komen ini hanya berdasarkan video triler kat utube..
antara komen ikhlas dr lubok jantung hati aku:

1. goku tak seperti yg aku emegine... hampa:(

2. mana cengkerang master ioshi..

3. bulma aku puas hati sbb cantik..

4. picolo pulak lg buruk dalam kartun.. wlupun buruk tp best seh..

5. aku tak tau, tp dr video triler yg aku tgk cam tak best jer..

6. dragon ball versi org putih cam tak kene & tak leh terima jer sbb selama ni aku hanya emegine versi jepun..

7. kenapa dia org tak bt dlm versi jepun jer.. sbb dlm pale otak kita ni dah ditanam dgn goku yg berwajahkan org jepun wlupun goku yg aku tgk ckp melayu..

8. kenapa aku ckp jepun? sbb kita tahu yg asalnya mmg dr sana..

9. dalam ni mesti tak de gohan dgn goten sbb goku tak kawen..

10. aku harap dlm cita ni goku dgn bulma bkn psgn kapel.. tak leh nak terima la klu jln cerita lari dr cerita yg asal.

11. agaknya akan ada dragon ball 2 tak???? tp slalunya kalo cerita cam ni mesti ada versi kan..

12. utk permulaan cerita dragon ball ni, goku tak jd super saiya kan.. tp dia dpt buat keme hame ha tu... kalo diorang nak buat jugak yg super saiya tu.. agaknyer cam ne la rupa budak goku versi omputeh ni..

13. aku cam takder semangat jer nak tgk.. wlupun movie ni dpt box office di korea skrg ni yer.. tp aku ttp akan tgk utk melihat kelainan dragon ball versi manusia... bila tgk??? tak tau g...

14. lebih bersemangat tgk versi katun walau lebih soploh kali tgk..
.
.
.
so, kepada sesiapa yg dah tgk dragon ball omputeh sila buat post istimewa ttg ni..
aku nak baca komen org len dulu..
best ker atau tak best..

2 comments:

Faizal n Fashitah said...

I've watched dragonball few days ago.. n my komen.. Hampa. Not as wud I expected. The movie seems hancus oleh hollywood ishh ishh...hampaa eh!

soya said...

mena....
waaaa... hancus..hancus..
kecewaaaa...