Wednesday, October 22, 2008

k3ysah M

keysah ni bermula dgn kwn ak tu..
dia kene penyakit M..
MALAS yg amat sgt..
virus ni pun dh bejangkit..
dan ak pun terpenyakit M dah ni..

ermmm...
hari ni..
mls nak cuci baju..
mls nak lipat baju..
mls nak p kafe bli makn..
mls nak chat..
mls nak study..
p tetiba rajin nak mengupdate site ni..
rajin dalam kemalasan..

oh yer,
dlm ak mls2 td,
terbaca la pulak statment ni:


  • "hari kerja si pemalas adalah esok, dan ia bermula hari ini".

( esok, ak akan menghidap penyakit ni lagi ker???)

  • "malas itu lebih jahat daripada segala jahat, malah ibu daripada segala kejahatan".
( jahatnyer aku.... makkkkk, anakmu tak jahat.. benar..tak tpu..)

tapi aku agak setuju dgn yg ni:
  • "malas itu bukan bererti tidak berbuat apa2, tetapi berasa bebas bagi tidak berbuat sesuatu"

kan betul tu.. bukan malas semata2.. tapi rasa bebas..k

kan..kan..kan..

ni nmnya mekanisme bela diri..

ermmmm..

2 comments:

♥Zack ~ 'A♥ said...

ko mmg sengal ok... ko malas aku plak yg salahhh.. hohohooh
cedih ohhh aku.. lalalalala

axim said...

yer...sesungguhnya saya rasa amat bebas skali hari ini..hehe