Tuesday, November 22, 2011

new me

salam..

new me refer pada blog ini..
ok.. alamat blog tukar.. aku tak kenan dengan nama yg lama.. tah pape.. hahaha...

maknenek pun taktau aku dah tukar blog ni.. sorg pun xtau.. xda org nak tau pun kan.. takda org nak kisah.. lain la klu ini punya blog ada manyak followers.. dan saya sayanggggggggggg belog saya ;) ayat gedik.. ok.. lama dah tak memuntahkan ayat disini...

satu. graduate dah aku.. 4tahun berlalu cam tu jer... sekarang kerja kat kedai butik.. alhamdulillah.. daripada aku melepak dok tengok tv mintak duit makbapak kan...

dua. dapat kerja kt cni, terima kasih pada kawan aku yang sorang tu.. x-schoolmate waktu usia awal remaja dulu.. tapi sebab ko la aku banyak besabar.. hohoho.... aku memang sangattttt terhutang budi kt kawan aku ni tp kan huh.. telan air liur jer..aku dan dia takla rapat sgt time sekolah dulu... kawan gitu2 jer tp tu la, sbb dia aku dpt keja cni.. sebab dia jugak aku banyakkkkkkkkkk sgt besabar.. sebab dia jugak aku jadiiii budak baikkkkkkkkkkkk dari segi percakapan.. dan sekarang aku tahu kenapa budak2 dulu tu quit keje.. kalau dari segi kerja, kawan aku ni memang tiptop.. aku pun terkejut sbb dia tu tak macam skrg.. tp tu la... ada pro and con kan..

tiga. semalam malaysia menang bola.. aku sgttttttttttttttttttttttttttttttttttt la puas hati yang tak terhingga mcm orang lain jugak tp hati yang kata "padan muka indon!!" lebih tebal dari "yey, malaysia menang.. setelah berpenat lelah dan bersusah payah melawan perang psikologi dgn penonton indon".... ermmm~~~ macam mana tu???!! mungkin sbb aku marah sgt bila diaorang mengeboo lagu negaraku pada permulaan tu kot dan macam2 la diorg buat~~~

empat. setakat ini itu saja.. salam..

No comments: