Monday, November 8, 2010

BeZa

2, 3 hari lepas aku packing barang.. barang2 ni nak hntr ke Johor.. sem dpn pindah rumah.. barang2 yg rasanya tiada kegunaan dan faedah utk sem dpn akan disimpan dlm stor di Batu Pahat..

packing punya packing aku terjumpa la dokumen2 sewaktu aku di sem. 1 dulu.. ya Allah.. rajinnya aku dulu.. mcm2 nota aku jumpa.. nota penuh dgn info2 terutama psl teori2 yg aku blaja dulu.. nota ringkas dan mudah aku nak paham.. nota yg aku sndiri buat.. bezanya dulu dan skrg... bentuk fizikal jgn ckp la.. makin pemalasnya aku!! ish.. aku sedar diri yg malas tp xsangka begitu malasnya aku skrg.. dulu bukan main rajin bt nota.. lebih2 bila time study week... tipa hari kot bukak mana yg patut.. sekaranggggg.. huh.. sedar dan tahu perangai tu xbaik tp masih xubah2.. dasar kan...


aku jumpa gak nametag2 yg mcm2.. rasanya aku dah bwk balik ke Srwk.. ada lagi rupanya.. wah.. sgt aktif dulu.. kebykkan nya adlh sem2 lps.. msk sem 5 dah kurang smpi la skrg.. makin byk sifat negatif nih.. 


waktu sem muda2 dulu..
bukan main takut dgn lect.. masuk klas awal, hantar asiment awal, nak makan lam klas pun kena pikir 4, 5 kali.. takut lect. bising.. skrg xda maknanya.. dulu, mana2 lect. ckp "skrg semua kehadiran penuh, semua patuh.. kamu tunggu la masuk sem 5 nanti.. gerenti dah ada yg mula bt perangai.. xhantar asiment la.. xdtg klas la.. mkan minum jgn ckp..  klu bleh, nasik bungkus pun mkn lam klas!! kamu tgk la nanti".. time tu mmg ssh nak pecaya.. ada ke senior yg brani bt gitu.. bila diri dah ada d tempat yg lbh kurang sama situasinya.. ermmmmm.. 2 kali 5.. sama jer..

to Dr.J: 
Dr.. sy x mintak izin dr. pun bila ambik gmbr nih.. lagi2 tayang kt blog.. harap2 dr. x ambk tindakan yer bila tgk nih.. sy x tulis apa2 pun berkaitan dr. @pun taklimat nih.. rasanya, dr. x tgk kot~~~ hehe..

baik je Dr. J bg taklimat kat depan.. taklimat wajib tok course ak sblm exam 2 minggu g...penuh 1 dewan kuliah.. ni pun ada gak yg xdtg...  kusyuk kan.. semua bg tumpuan...

tada!! 
yong tau fu...

keadaaan sms dr. bg taklimat di dpn...

muka tunggu giliran...

yg nih adalah pusingan ke3.. aku x ambil bhgn...
pusingan pertama.. nasik goreng.. aku bantai.. 
pusingan kedua.. cekodok dan hotdong, aku xbantai sbb sistem penghadaman x lancar.. tgh proses yong tau fu dan char kuew teow yg dimakan sblm mask klas.. tambah g nasik goreng.. perggghhhhh...


bekas kosong dahhh~~

haaa.. kan dah ckp...
ish.. tak baik sungguh!! buruk perangai!!

adik2 yg rasa dia adik.. jgn la ikut perangai nih.. ish.. xbaik.. klu terbaca anggap je nih pedoman..


kpd geng rumah pakcik keyrol:
wei, sorry letak gmbr xgtau korg.. harap korg xbaca blog aku.. ke korg tau kewujudan blog aku nih.. klo korg terbaca, mintak halal yer.. alaaaa.. korg nmpk begaya apa.. lbh2 ayie.. haha~~ 


beza kan dulu dan skrg.....

No comments: