Sunday, October 24, 2010

UpDate sTail Macha..

kenal Macha tak?? klu tak cari blog dia kat list BukanAku kt sebelah.. dia punya blog nama MerepekMeraban sbb dia mmg suka repek2 smbil raban2 nih... nasib baik dia tak raba2 skali..  aku xrisau sbb dia xbaca blog aku.. kalo nak kutuk bleh je kot.. haha~~ 

ok.. strait to hupdate..

1.  gigi bongsu aku tumbuh.. lama dah tp yg baru nih sgt meninggalkan kesan... bengkak dan sakit.. ni rupanya azap ketumbuhan gigi bongsu yer..
2.  external hard disk samsung dah x virgin.. habis semua simpanan gmbr2 dari aku mula blaja sampi nak blah ni ilang.. sialan punya pencabul itu.. aku tak ampun dosa ko!!
3.  pebentangan tesis dah setel tp tesis nya tak setel2 g... huh...
4.  malas gila nak smbg penulisan itu... rasa mcm salah analisis... harap tak..
5.  seminggu lagi akan mula cuti study week smbg cuti raya aji.. campur semua sekali ada 3  minggu cuti.. aku nak p mana ni??? 
6.  last choice.. dok kolej la nmpknya... tinggal sorang diri lagi..
7.  aku nak p mpg (mlm pra-graduasi) tapi......................................
8.  hari ni seronok tapi......................................................
9.  ok, dah tak tau nak taip apa..
10. ooo ye, rasanya minggu depan akan p kuala kangsar.. cari rumah sewa tok praktikum tahun dpn.. doakan agar dpt rumah yg selesa dan murah..
11. duit lagiiiiiii...............
12. mana nak korek nih.. nak mintak kat sana sgttttttttttt laaaa aku xnak...
13. semua org ada masalah yg sama...
14. k la.. tu je..
15. bye....

No comments: