Sunday, May 3, 2009

LAnGK4Wi...!!!!!!

here i comeeeeeeeeeee.........
.
.
.
8hb.... la tapi..
.
.
.
tp kene bajet!!!!
...sik puasss...
tok la molah asa ati cam sik rindok jak..
tepaksa nahan napsu:(



ermmm....
ada sesiapa yg baik, hati bersih, ikhlas, sedia membantu dan menolong org yg ssh (mcm aku), yg dermawan pada org yg kekurangan belanjawan (mcm aku), pemurah sangat pd org yg mcm aku..
mesti org yg itu adlh org yg sgt baik budi pekerti, hati bersih, cantik, hensem, kacak, disayangi oleh ramai orang, peramah, jujur dan memiliki budi pekerti murni yang lain2...


motop..motip...

4 comments:

@xiM said...

meh la saya transfer 4 juta..mau kaa??hehe

ju3 abdullah said...

@ZIM::
ermmm... apa lagi.. klu bg dlm bentuk rupiah pun takper.. nanti sy p tukar.. nak no. akaun tak???!!
hehehhe....

khairul onggon said...

Aihh... waktu ya kmk ada sia juak.. kmk stay kat aloq staq then ke Langkawi yeeeahhha....

ju3 abdullah said...

ONGGON::
mena ka?? ermmm.. mun da rezeki ada la kali tejumpa ka apa ka... tp mek kejap jak d cya.. 11hb balit dah..