Thursday, May 12, 2011

Ada yang hargai

cewah.. hahaha~~
hati kembang koncop nih.. bukan apa.. ada yg post komen aku kt blog dia.. aku kan silent reader. aktif sgt.. jarang tinggalkan jejak.. slalu guna anon jer.. semalam aku komen kt blogger nih.. sbb lama dah dia tak update.. aku pun sangat jarang dan susah nak update kan.. tapi situasi beliau dengan aku sgt jaub beza... dia jarang update sbb keadaan yg tak mengizinkan.. aku plak sbb mmg xberapa minat nak taip2 segala apa yg aku fikir.. payah rasanya nak susun ayat...

ok.. balik pd cerita..
sbb lama dah xbaca cerita pasal dia..
wlupun dia taip bahawa blog dia, org (atau dia) kata xberilmiah, tapi cara penceritaan dia mmg aku suka.. xboring... so, nak dijadikan cerita aku komen la kt post dia yg terbaru nih.. sekali ko dia buat post nih pasal komen yg aku taip...

perghhhh..
gua terharu bro... hakhakhak~~~

pastu aku komen balik kt dia..
macam ni;
masih ada yg hargai..

tu tajuk komen aku..

masih ada org yg hargai silent reader.. terima kasih sbb terharu dgn komen aku..

bleh terima tak komen nih??
hahahahahaha~~

bleh???!!!
korg rasa dia percaya tak aku adlh anon yg sama??!!
ker korg pun xpercaya jgk. sbb xda bukti la nak tunjuk aku mmg c pengomen yg sama..

eh, 
ada aku kesah???!!

No comments: