Saturday, May 1, 2010

Picture

picture represents yr feeling...
sy mmg suka tgk gambr.. lbh2 gmbr yg cantik.. sapa yg tak suka tgk banda yg cantik kan... sy suka gmbr yg ada ciri2 nature berbanding gmbr yg abstrak atau grafik.. dan kadang2 gmbr ni lbh tepat dlm menggambarkan perasaan ssorg.. bila saya tgk gmbr2 kt google or flick, mmg akan ada rasa kagum dan jealous kt photografi yg berjaya tangkap n adit gmbr smpi kt rasa terpegun dan tenung kt gmbr tu lama2.. pandainya diorg.. bestnya...


so.. kebelakangan ni saya rasa mcm ni..
oh, gmbr ni suma dr google.. tanx google..







yer.... sy mmg org ala2 seni..
kata org, org yg mcm ni sensitif.. mmg yer terutamanya dlm ssth perkara yg menusuk jiwa dan perasaan... dan jiwang.. ayat cantik ckit, romantik.. yg ni sy tak tau lagi.. kena tanya my husband la nanti.. insyaallah soalan dia lbh kurang mcm ni, "sayang rasa ayang ni romantik tak??'.. bg yg nak gelak or temuntah, takkan aku nak tya "wei, ko rasa aku ni romantik tak??'.. sah2 ko nak mtk sekeh.. cara ko tya pun mmg cara nk kena sekeh..



ckp psl husband..
aku rasa ni dah kali ke 3 ke 4 aku cita.. tak tau lah..
ak ni dh gatal sgt kot.. perasaan nak bersuami tu berkobar2 ko... alahaiiii, kan best klu ada..

No comments: